Գովազդատուները զանգվածաբար լքում են X սոցիալական ցանցը՝ մտահոգված հարթակում թունավոր բովանդակության աճով և ծառայության սեփականատեր Իլոն Մասկի վարած քաղաքականությամբ: Մարքեթոլոգների միայն 4%-ն է X-ը համարում ապրանքանիշերի համար անվտանգ հարթակ: Մասկը հերքում է գովազդատուների վստահության աղետալի անկման հետ կապված խնդիրները և մեղադրում նրանց շանտաժի մեջ:               
 

Ե՞րբ մահը դարձավ հեգնանք

Ե՞րբ մահը դարձավ հեգնանք
22.06.2024 | 22:42

Մահացել է Մնացականյան Լալան:

Աստված հոգին լուսավորի:

Իսկ հայազգի բնակչությունը կրկին պառակտվեց. մի մասը սգում է, մյուսը` հեգնում:

Փորձեցի մտաբերել, թե երբ մահը դարձավ հեգնանք: Հիշեցի 2018 թ. «Փաշինյան Նիկոլ & Co»-ի կազմակերպված տեղափոխությունը:

Դուք էլ հիշեք:

Եթե դժվարանում եք, ապա նկարներին նայեք և հիշեք:

Մահը Հայաստանում հեգնանք դարձավ 2018 թ. տեղափոխության օրերին:

Կարեն ՀԵՔԻՄՅԱՆ
Դիտվել է՝ 2689

Մեկնաբանություններ